تنها راه واقعی برای تبدیل شدن به یک نبوغ بازاریابی
نوشته شده توسط : worldmarketing

تنها راه واقعی برای تبدیل شدن به یک نبوغ بازاریابی

برای بازاریابان یک تن از معلمان ، کتاب ها ، دوره ها ، سمینارها ، برنامه های مربیگری و غیره وجود دارد که همه آنها ادعا می کنند شما را یک نبوغ می دانند ، تا همه اسرار پنهان و پنهان جهان بازاریابی را تحویل بگیرید.

 

برخی از آنها در واقع خوب هستند. و من فقط افرادی را که می توانم به عنوان سر و شانه های بالاتر از بقیه جمعیت معرفی کنم ، تأیید می کنم.

 

اما این جمله قدیمی وجود دارد ، "شما نمی توانید یاد بگیرید که در یک سمینار دوچرخه سوار شوید." و این مهم نیست که در مورد چه جنبه ای از زندگی صحبت می کنیم ، تفاوت بسیار زیاد بین یادگیری یک گورو و انجام آن وجود دارد.

 

حقیقت واقعی و واقعی در مورد بازاریابان با استعداد و هر کس دیگری با یک کلمه روبرو می شود. فقط یکی.

 

کلمه این است: تست.

 

اگر آزمایش نکردید - اگر ایده ای ایجاد نکردید ، آن را بر روی پرچم پرچم قرار دهید و ببینید چه کسی سلام می کند ، با تعداد و درصد سختی - شما واقعاً چیزی نمی دانید.

 

اگر تست کنید - همه چیز را می دانید. و هیچ کس نمی تواند با شما استدلال کند. اگر آنها با شما مشاجره کنند ، به هیچ وجه اهمیتی نمی دهید.

این همه چیز در آنجاست.

سؤالاتی که می توان از آنها پرسید ، یا بحث کرد ، بی پایان است. آیا نسخه کپی طولانی کار می کند یا نسخه کوتاه بهتر است؟ آیا باید وب سایت نامه فروش یا سنتی داشته باشم؟ آیا باید این را با قیمت 500 دلار یا 1000 دلار قیمت کنم؟ آیا باید از رویکرد فروش نرم استفاده کنم یا فروش سخت تر است؟

 

جواب هر سؤال ، آزمون است.

 

یکی از دلایلی که من به سرعت در مورد Google AdWords وسواس پیدا کردم این واقعیت است که می توانید مواردی را با چنین سرعتی دقیق آزمایش کنید. دو تبلیغ را تقسیم کنید و پاسخ دهم درصد را اندازه گیری کنید. دو صفحه فرود را در وب سایت خود امتحان کنید و ببینید کدام یک سفارش بیشتری می گیرد یا منجر می شود. تست را روشن کنید و فوراً آن را خاموش کنید.

 

مراقب باشید: وقتی تست می کنید ، از نظر آماری به نتایج قابل توجهی نیاز دارید. اکنون می توانیم یک استاد ریاضی را بدست آوریم که در مورد این موضوع واضح باشد ، اما در واقع شما به محاکمات کافی نیاز دارید تا تعداد قابل اعتماد داشته باشید. اگر چهار بار یک سکه تلنگر بزنید و هر چهار بار سرتان بیاید ، به این معنی نیست که دم وجود ندارد.

هنوز 50 درصد احتمال سر یا سر احتمال وجود دارد ، شما فقط اتفاق می افتد که چهار سر در یک ردیف قرار بگیرید.

 

یک قانون ساده اما مفید برای آزمایش این است: شما باید تحت شرایطی ثابت ، 30 یا بیشتر پاسخ دریافت کنید ، تا تعداد آنها در پنج درصد دقیق باشد.

 

بنابراین اگر دو تست تبلیغی با هر کلیک را در Google آزمایش می کنید ، پنج کلیک و دیگری 10 عدد ، شما واقعاً نمی دانید کدام یک هنوز بهتر است. شانس این قرعه کشی می تواند به نفع یکی باشد. اما وقتی یکی 30 ساله می شود و دیگری 50 می شود ، شما کاملاً مطمئن هستید. در مورد پست مستقیم ، یا پاسخ به یک صفحه وب ، یا ایمیل یا هر چیز دیگری ، همین موضوع صادق است. حداقل 30 پاسخ برای هر چیزی که آزمایش می کنید.

تست ارزان و آسان است.

آزمایش قبلاً خیلی سخت تر از الان بود. تبلیغات علمی را بخوانید ، که در سال 1918 توسط کلود هاپکینز نوشته شده است. وی درباره ماهها برای تبلیغات در روزنامه ها ، جمع آوری کوپن از فروشگاه های خرده فروشی و ارزیابی موفقیت کمپین ها صحبت می کند. اکنون می توانید چند هزار ایمیل ارسال کنید ، بین یک پیشنهاد و پیشنهاد دیگر تقسیم کنید ، و می دانید طی چند ساعت بهترین پیشنهاد ارائه دارد.

 

آزمایش قبلاً بسیار گران بوده و هفته ها یا ماه ها طول می کشد. اکنون ارزان است و ساعت ها یا روزها طول می کشد. هیچ دلیلی وجود ندارد که با آزمایش ارزان بتوانید چیزی را که می خواهید بدانید بدانید! و هیچ دلیلی برای صرف میلیون ها دلار برای ایجاد ایده ای که هیچ کس خریداری نخواهد کرد. فروشندگان به رد به عنوان عدم موفقیت نگاه می کنند ، اما بازاریابان مستقیم آن را تنها یک آزمایش می دانند. کدام راه را می خواهید؟

 

آزمایش آن ایده های بد را عیب یابی می کند و شما را به سمت ایده های خوب سوق می دهد. پاسخ ها همیشه شما را شگفت زده می کند.

Testing is cheap and easy. 

Testing used to be a lot harder than it is now. Read Scientific , written in 1918 by Claude Hopkins. He talks about taking months to run ads in newspapers, collect coupons from retail stores, and assess the success of campaigns. Now you can send out a few thousand emails, split between one offer and another, and you know within a few hours which offer is better.

Testing used to be very expensive and take weeks or months. Now it’s cheap and it takes hours or days. There’s no reason why you can’t know anything you want to know with inexpensive testing! And no reason to spend millions of dollars developing an idea that nobody will buy. Sales people look at rejection as failure, but direct marketers see it as only a test. Which way do you want it?

Testing weeds out those bad ideas, and leads you to the good ones. The answers will always surprise you.





:: بازدید از این مطلب : 202
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 خرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: